Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in het winkelmandje. Dit doe je door op de groene knop te klikken. Ga rechtsboven naar het winkelmandje om vervolgens af te rekenenen. Vul hier al je gegevens in en geef aan waar je het pakketje wilt laten bezorgen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je bestelling annuleren kan door zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. De bestelling kan namelijk alleen wanneer het pakketje het magazijn nog niet heeft verlaten. Contact opnemen met de klantenservice kan door onderstaand formulier in te vullen.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

De bestelling wijzigen kan door contact op te nemen met de klantenservice. Doe dit zo snel mogelijk want dit kan alleen wanneer het pakketje het magazijn nog niet heeft verlaten. Neem onderaan deze pagina contact op met de klantenservice.

Klachten

Heb je een klacht over Pinkt? Bij deze alvast sorry voor hoe het is gelopen. Service vinden we belangrijk dus we horen graag hoe we je kunnen helpen het probleem op te lossen. Neem onderaan deze pagina contact op met de klantenservice zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Welke betaalmethoden zijn er

Bij Pinkt kun je betalen met de meest gebruikte betaalmethodes in Nederland. De betaalmethodes die wij aanbieden zijn iDeal, Creditcard, Bancontact en Overboeken.

Heeft Pinkt een beveiligde betaalomgeving?

Ja. Pinkt maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving wanneer je betaald. We maken gebruik van een SSL verbinding zodat al je transactiegegevens versleuteld worden verstuurd.

Kan ik mijn pakket ophalen bij een PostNL punt?

Ja, je kunt jouw pakketje ophalen bij het PostNL-ophaalpunt dat bij jouw in de buurt zit. Bij het afrekenen kun je het ophaalpunt kiezen en deze zal daar dan de volgende werkdag vanaf 16.00 uur klaarliggen. Het pakketje blijft dan 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum liggen.

Hoe werkt de gratis bezorging?

Bij Pinkt heb je altijd de keuze voor gratis bezorging. Je kunt ervoor kiezen om het pakketje op te halen bij een PostNL-ophaalpunt of om het thuis te laten bezorgen.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Alle producten worden goed verpakt. Het kan alleen soms toch voorkomen dat er tijdens het verzenden is beschadigd. Is dit bij jou gebeurt? Neem dan binnen 30 dagen contact op met de klantenservice. We gaan het probleem dan direct voor je oplossen.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Houd de Track & Trace in de gaten van je bestelling voor de meest actuele informatie. Onze belofte is dat als je voor 20.00 uur besteld, de volgende werkdag wordt bezorgd. In hele uitzonderlijke gevallen gaat dit toch mis. We doen er dan alles aan om je pakketje zo snel mogelijk met onze bezorgpartner PostNL bij je te krijgen.

Wat doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Is je pakketje niet bezorgd op het verwachte bezorgmoment? Check dan eerst onderstaande punten.

  • De Track & Trace van je bestelling. Bekijk of het tijdvak is verschoven of dat er vertraging is waardoor het op een andere dag wordt bezorgd.
  • Check of het bezorgadres klopt.
  • Check of je in de brievenbus een niet-thuisbericht hebt ontvangen. Het kan zijn dat je pakketje bij de buren is bezorgd of dat de bezorger op een ander moment terugkomt.

Bovenstaande punten gecheckt maar toch geen pakketje ontvangen? Neem contact op met de klantenservice. Onderaan deze pagina kun je contact opnemen met de klantenservice.

Wat als ik mijn verzendlabel nog niet heb ontvangen?

Het ontvangen van de verzendlabel kan even duren. Na het aanmelden van je retour ontvang je dezelfde dag tijdens de openingstijden van de klantenservice nog een verzendlabel.

Hoe retourneer ik mijn product?

Retourneren kan binnen 30 dagen en is helemaal gratis. Je kunt zelf kiezen of je het geld terug wilt of dat je het omruilt voor een ander product.

  1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
  2. Gebruik een stevige verpakking om het product in te verpakken.
  3. Print het retourformulier en verzendlabel uit die je via de mail hebt gekregen.
  4. Geef je pakket af bij een postkantoor. Het terugsturen is helemaal gratis.
  5. Zodra je product is ontvangen staat binnen 3 werkdagen het geld weer op je rekening of verzenden we dezelfde dag nog het vervangende product.
Wat is de status van mijn retour?

Zodra je pakketje met het geretourneerde product is ontvangen, ontvang je een bevestiging per mail. De mail ontvang je maximaal 24 uur na de ontvangst van je retourzending.

Ben je al 3 dagen verder maar heb je nog steeds niets van ons gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat als mijn omgeruilde product duurder of goedkoper is?

Bij een goedkoper product ontvang je het restbedrag binnen 3 dagen weer op je rekening.

Bij een duurder product ontvang je een betaalverzoek voor het restantbedrag. Zodra de betaling is ontvangen wordt je nieuwe product opgestuurd.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • Je krijgt 30 dagen bedenktijd. Je kan de retour aanmelden binnen 30 dagen na ontvangst.
  • Retourneren kan alleen in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Je kan je product bekijken zoals je in een winkel zou doen. Bijvoorbeeld: haal een cartridge uit de doos, bekijk deze en check of deze past in jouw printer, maar ga er niet mee printen.
  • 30 dagen na ontvangst van je bestelling is het niet meer mogelijk om te retourneren. Wel heb je altijd 2 jaar garantie op je product.

Onze klantenservice is tot 21.00 uur geopend

Mail sturen

Contact via WhatsApp

Op werkdagen voor 20.00 uur besteld, morgen gratis thuisbezorgd
Gratis ophalen bij 3.500+ PostNL ophaalpunten
Gratis binnen 30 dagen retourneren
2 jaar garantie op je cartridge
Klantenservice is geopend tot 21.00 uur
Groot assortiment aan cartridges